dinsdag 29 januari 2013

Beestenboel

Dat kun je wel zeggen want ik heb een aantal dieren gehaakt uit het boekje dierencupcakes haken.


 photo images_zps04b810eb.jpg



Ik kan ze zelf alleen geen dieren cupcakes noemen want ik ga ze niet in een cupcake vormpje zetten en bewaren. Ik heb namelijk een hele andere bedoeling.

Deze dieren gaan namelijk gaan namelijk een wereldreis maken want ze gaan naar MALAWI! Nu zullen jullie denken, Malawi?
Mijn zus gaat namelijk voor haar opleiding ( ze doet de PABO ) 2 weken naar Malawi om daar les te geven en deze diertjes gaan met haar mee. Deze kan ze dan uitdelen aan de kinderen daar!


 photo beestenboel1_zpsbb0b5a40.png


Ik heb er een lintje aan gemaakt zodat ze kinderen daar ze kunnen ophangen ( en zo kan ik eindelijk weer eens wat lintjes gebruiken uit mijn steeds groter groeiende verzameling )


 photo beestenboel2_zpsde8b1f31.png


Alles bij elkaar


 photo beestenboel3_zps7be6d934.png


Dit zijn er ' nog maar ' 8 maar ik ben van plan om er nog veel meer te haken. ( maar je moet ergens beginnen toch? )
Verder wil ik nog meer dingentjes gaan haken die zij mee kan nemen. Op de planning staan nog gelukspoppetjes, kleine uiltjes enz.


Tijdens het maken van de dieren kwam onze kat Evy zich er een beetje mee bemoeien want lintjes vind zij ook erg leuk.


 photo beestenboel4_zps8c25a3b9.png


En ze kwam ook even kijken of foto's maken wel goed ging.


 photo beestenboel5_zps61d4d002.png


Niet nieuwschierig toch?


liefs,

Samantha

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt heel leuk en wat een mooi doel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je zus twee weken naar Malawi gaat. Met Edukans? Ik ben twee jaar geleden twee weken naar Ethiopiƫ geweest, eveneens vanuit de pabo, voor Edukans! Wat lief dat je daar deze hangers voor haakt! Super!!!!

    BeantwoordenVerwijderen