maandag 28 januari 2013

Haken met kaarten

Een proefprojectje van mijzelf.


Dit zag ik namelijk als eens eerder voorbij komen op internet en ik besloot om het zelf ook eens te gaan proberen.

Het was eerlijk gezegt nog niet echt gemakkelijk. Je moet op de juiste afstand gaatjes prikken. Niet de dicht bij de randjes maar ook niet te ver af.

Na veel oefenen en proberen ( ik heb geloof ik wel 10 kaarten ' kapot' geprobeerd ) is het eindelijk gelukt.


Toevallig zag ik ook dat ze op het challenge blog van DCL een nieuwe en leuke challenge stond. Waarom deze niet combineren dacht ik?


 photo 33565959694207053_aso9eFUt_c_zps920871c6.jpg


Dat heb ik gedaan en zie hier het resultaat


 photo haakkaart1_zps4b0df265.png


Ik maakte er een mooi lintje aan zodat je hem ook kan ophangen


 photo haakkaart2_zps8e50c8f7.png


Tadaaa


 photo haakkaart3_zps2a92f5b6.png


Dit kan je niet alleen om je zelfgemaakte kaarten doen maar natuurlijk ook om kaarten die je gewoon in de winkel kan kopen.

Ik ga mijn best doen om hier een tutorial van te maken zodat ik het jullie kan uitleggen hoe ik het gedaan heb!


liefs,

Samantha

6 opmerkingen:

  1. Deze is in elk geval mooi geworden. Zal best effe oefenen zijn dat geloof ik meteen. Ik weet niet of ik het geduld er voor zou hebben.Ik heb nog allerlei restjes leer liggen daar wil ik ook nog eens iets mee gaan doen maar wat dat is de vraag?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dit ziet er goed gelukt uit hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je mooi gedaan. Erg leuk! Dank voor je deelname aan de challenge van DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou als dit niet origineel is!! Knap haakwerk ook. Dank je wel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Had hem al bewonderd gaaf hoor en heel erg origineel. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen