woensdag 6 februari 2013

Petite Four

Al een hele tijd geleden organiseerde Grietje van Grietje Karwietje een Crochet Along in de vorm van petite fourtjes haken.

Elke vrijdag poste zij een zelfgemaakte petite fourtje met beschrijving erbij zodat iedereen ( die dat wilde ) mee kon doen en ook dezelfde petite fourtjes kon maken.

Nu zag ik dat wel voorbij komen op verschillende blogs die ik volg, maar deed zelf niet mee. Waarom? geen idee.

Nu is de Crochet Along afgelopen en zijn er vele petite fours gemaakt door anderen.

En ik?

Ik kreeg spijt! Dus ik heb besloten als nog de petite fours te gaan haken!

De eerste heb ik af:


 photo four1.png


Grietje heeft ze op een mooie etagaire staan.

Ik kon geen leuke/mooie etagaire vinden maar wel een leuke, kleine letterbak in de vorm van een huisje.
Deze hangt aan de muur en hier komen mijn petite fours in.

 photo four2.png


Nog wat leeg maar hopelijk over een paar weken helemaal vol

 photo four3.png


Heb jij de petite fours ook nog niet gehaakt en wil je dat nog wel doen? Wees niet bang, Grietje heeft alles op haar blog staan.


liefs,
Samantha

2 opmerkingen:

  1. Owww wat sweet petit zeg, leuk gemaakt..en leuk zo in dat huisje!!

    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh, dat wordt het petitfourhuisje ipv het peperkoekenhuisje, mooi!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen