dinsdag 5 februari 2013

Theo & Lilly

Het grote voordeel van niet veel mogen doen en niet te veel inspannen is dat je zeeen van tijd hebt.
Die tijd heb ik goed benut en heb ik heerlijk op de bank ( of op bed ) gezeten en lekker aan de slag gegaan met mijn haaknaald.

Ik kan je vertellen dat de tijd vloog en binnen een paar dagen had ik alles gehaakt voor 2 knuffels.

Heel leuk allemaal, alleen dan moeten alle delen nog aan elkaar genaaid worden ( en dat vind ik stiekem iets minder ) maar als ik dan het eindresultaat zie, vergeet ik dat weer.

Allereerst zag Theo het levenslicht. Het patroon van Theo komt van Stip&Haak en is heel makkelijk te maken.

Zie hier mijn Theo:

 photo tape12_zpsdd18b3e9.png

&

 photo tape11_zpsb3562954.png

Naast Theo, vind je op het blog van Stip&Haak nog veel meer patronen die je kunt kopen voor een zacht prijsje. Ik heb het volgende patroon van Stip&Haak ook alweer klaar liggen.

Naast Theo zag ook Lilly het aapje het levenslicht.
Alleen Lilly heeft één klein probleemtje. Ze heeft geen rokje!

 photo tape13_zps8693263e.png

Deze kon ik namelijk nog niet maken omdat ik geen tule voor het rokje kan vinden!
Als iemand een idee heeft hoor ik dit graag, anders heeft Lilly het zo koud!

Lilly komt uit het boekje aapjes haken van Christel Krukkert en houdt aapje philipe gezelschap!

liefs,
Samantha


7 opmerkingen:

  1. Oohhh deze zijn echt too cute prachtig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn super leuk geworden! Wat voor tule heb je nodig? Ik koop het altijd in de stoffenwinkel op het dorp en ook op de markt hebben ze het vaak wel. Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oww wat zijn ze mooi geworden zeg, Theo en Lilly..super mooi.Ps zonder rokje vind ik het ook leuk hoor!!
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag laatst een rokje bij een pop en dat was gemaakt van een "fluff". Je weet wel zo'n soort spons voor onder de douche. Deze heb je in héél veel kleuren. Gewoon tuwtje losmaken en je kan hem afrollen en je hebt plastic "tule".

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind Kater Theo echt heel gaaf!!! Die van jou is ook echt heel leuk geworden. Ik heb het patroon ook besteld bij Stip & HAAK. Heb er alleen nog te weinig tijd voor gehad, wil daar toch echt even goed voor zitten. Bovendien weet ik ook nog helemaal niet wat voor kleuren ik wil, dat vind ik altijd zo lastig...

    Liefs, Vera
    (veranadine.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beiden zijn erg leuk, maar ik heb toch wel een voorkeur voro kater Theo hoor ! hij is super goed gelukt, en ziet er zalig guitig uit. Die patronen van Stip en Haak zijn allemaal zo lief, hé !
    En wat aapje Lily betreft, een gewoon fleurig cirkelrokje maakt ook al een leuk dansend aapje ervan hoor ;)
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen