woensdag 27 maart 2013

Kapotte vingers!

Ik heb de afgelopen zodat zo fanatiek gehaakt dat ik mijn vingers kapot heb gehaakt.

Er zitten op 2 vingers blaren en een wondje.

Hopelijk gaat het met veel rust ( dus niet haken ) snel over!

Wat ik in de tussentijd wel heb gedaan is, alle projecten waar ik mee bezig ben, in elkaar aan het zetten. Dat waren er namelijk ook veel.

Zie hier mijn handje met lopende projecten met alle onderdelen los.

 photo mandje.png


En hier zit alles aan elkaar.

Bij vele moeten de kleine details nog gehaakt worden maar daar begin in nu even niet aan.

 photo mandje2-1.png

(o.a een rups, paard, 2 Dolfjes, een kroeldoekje en het koningspaar )


Eerst de blaren weg!


Ohja,

wel heb ik een petite four af kunnen maken door hem simpelweg in elkaar te zetten.


 photo mandje3-1.png


Tot gauw!


liefs

Samantha

12 opmerkingen:

  1. Danheb je stevig gehaakt als je vingers open liggen!
    Nu heb ik meermaals op en neer gescrold, maar ik zie geen verschil tussen de mandjes? Denk dat je de foto dubbel geplaatst hebt :-)

    Groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb indd iets te snel geklikt en de verkeerde foto geplaats. Thanks voor je oplettendheid!
      Heb het inmiddels veranderd.

      Verwijderen
  2. Wil ik net beginnen met leren haken, lees ik jouw berichtje... ;-) Je bent dan wel heeel druk bezig geweest!!

    Ik zie ook geen verschil in de foto's (lijkt wel zo'n spelletje, zoek de verschillen haha)

    Lekker je vingers laten genezen nu!!

    Lieve groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben erg fanatiek bezig geweest.
      Moet wel zeggen dat ik op het moment hele erge droge handen heb, dus dat helpt ook niet echt.

      Ennee zoek de verschillen mag altijd, haha

      Verwijderen
    2. Haha, nu zijn de verschillen heel duidelijk!!! Wat een mooie spullen heb je gemaakt!!! Zo schattig, die rups!

      Verwijderen
  3. Auw, pijnlijk.
    Goed smeren, dan is het hopelijk snel weer over.
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu zijn er wel duidelijk verschillen hihi. De rups is super! Ligt wel lekker bovenaan dus zien we voor de rest niet veel, maar een vervelend werkje (het aaneenzetten, haat het ook) is bijna gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met een beetje zoekwerk heb ik ook jouw blog gevonden :) Een kleine tip, zet in je google plus account ergens een link naar je blog, dan kunnen mensen je makkelijker vinden:)

    Leuke dingen maak je! Ik herken de kapotte vingers maar al te goed. Ik probeer meestal net op tijd te stoppen zodat ik de volgende dag gewoon weer lekker kan haken in plaats van een paar dagen uit de roulatie te zijn ;)
    Ik ben benieuwd naar het eindresultaat van al je "bijna af projectjes"!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vlug betere vingers!

    Verder intrigeert het koningspaar me. Zijn het bekende koningen?

    En ten slotte heb ik een vraag over de tip van Evelien.Ik vermoed dat ik evenmin een link heb achter mijn naam. Hoe zet je die in een google+ account?
    (Beginnend blogger dus klunzend blogger)


    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is fanatiek! Bij mij gaan mijn nek en schouders al veel eerder protesteren, dus blaren zal ik niet gauw halen :-) Wel een keer een zere vinger van het cijfertje van de haaknaald dat in het platte vlakje staat en waar mijn vinger kennelijk wat te hard op drukte. Was een kwalitatief wat mindere haaknaald...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo,
    beterschap met je vingers.

    groetjes sannie
    (http://sanniescreaties.blogspot.be/)

    BeantwoordenVerwijderen