woensdag 6 maart 2013

Knoopjes & hartjes

Ik ben weer even helemaal lekker los gegaan met knoopjes.

Al een tijdje heb ik verschillende lijsten, van verschillende formaten, staan. ( van Ikea )
Wat er in de lijsten zit, veranderd steeds.

Gister bedach ik mij dat ik er weer eens wat anders in wilde ( er zaten voorheen vlinders is )

Na flink gezocht te hebben in mijn voorraad spullen kwam ik super leuke houte knoopjes tegen. Wist geeneens meer dat ik ze had.

Zie hier het resultaat.

 photo lijst1-1.png


Het is nog best lastig om er een mooie foto van te maken.


 photo lijst2-2.png


Ohjaa, en het voorjaar begint hier ( binnen ) al flink te komen ;-)


 photo lijst3-2.png


( beetje jammer dat ze voor volgende week weer kou en sneeuw opgeven hier )


Liefs,
Samantha

2 opmerkingen:

  1. wat een kreatief kaartje, heel leuk gedaan met de knoopjes Sam.....
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the way u used the buttons to incorporate the crafty and creative feel!! GREAT Work!

    BeantwoordenVerwijderen