dinsdag 19 maart 2013

Orde scheppen in de chaos!

Misschien kennen jullie het wel.


Zoveel leuks zien om te haken en overal aan beginnen maar het vervolgens vergeten of wegleggen?
Nou, zo'n iemand ben ik! Ik heb een mandje waar al mijn onafgemaakte haakprojecten inzitten, en deze puilde uit!

Ik moet van mijzelf eerst alles afmaken wat er in mijn mandje ligt, voordat ik aan iets nieuws mag beginnen.
Gelukkig gaat het om de meeste projecten om de afwerking. Alleen daar gaat ook de nodige tijd in zitten.


Dit heb ik tot nu toe afgemaakt:

2 petite fours,


 photo afmaken1.png



Een telefoonhoesje.


 photo afmaken2.png



En een speelmuis voor onze kat Evy. ( wel zonder oogjes wat die krijgt ze los en eet ze waarschijnlijk op )


 photo afmaken3.png



Ik heb even geteld en er liggen zeker nog 4 dingen in mijn mandje die eerst af moeten. Ik zit dus niet stil de komende dagen.


liefs,
Samantha

2 opmerkingen:

  1. Je bent goed bezig, ik moet maar eens een voorbeeld aan je nemen. Hier ook mandjes, tasjes enz. enz. met onafgemaakte projectjes... Succes met afmaken, ik ga volgende week maar eens een poging doen, eerst een lopend groot project tot een goed einde brengen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ja, herkenbaar. Ik probeer het aantal projectjes te beperken en dingen eerst af te maken!

    BeantwoordenVerwijderen